Godmörgen !

Tjaa !
Har redan gått power walk & ätit en morot ! hähähä
Ska strax in till stan & sooola sen väla / Ikea med Kevin.
Sen ska jag heeeem & rida mina fina shiningstars <3
Men NU ska jag ta måtten inne i mitt hus så jag kan kolla på möbler till det :D:D:D
woohoo vill flytta in nu ju ;D
Måste kolla om startlistorna till Lomma har kommit än :) hiihi
Ska debutera 1m på burban på lördag :D Miiiile ska också följa med & hoppa 1m :)
Idag är det möte på international atis som vanligt men jaaaaaaa missar det... suck... :(
Ville träffa alla pro aqua säljare men ikke !
Nästa måndag hoppas jag att jag kan komma :)
NU måste jag skynda mig !



Me and my house :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback