Godmorning beautiful

I miss you like hell, but you know that ?

Hej & godmorgon!
Jag är as trött, men ska snart ut & rida min häst sen har jag fem miljoner ärenden att göra !
Vet inte hur jag ska orka?
Ska iaf skicka kavajen till Carro idag ;) hoppas hon gillar den hihi
Ska bara rida burban idag iom dom andra 2 tävla igår har dom en day off idag :)
Mitt fuck you finger är helt sönder köttat. Aj aja aj typ...
Jag saknar min baby boo mer än någonsin...
Give him to meeeeee ! ;(
Nä nu ska jag rida sen blir det diet frukost...
Bloggar mer dååå !
Hoppas ja hinner till mötet på international atis idag btw :D !
Hade varit skoj & träffa dom andra pro aqua säljarna idag :P

Hörs sen bitches !


Jag gillar päääls !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback