GRATTIS ÄLSKADE ERIC SAADE <3

Faaan vad bra du är ! 3e plats, så jävla grym !
DAMN så bra han var igår ! Han är världsklass ;)
Snygg som fan men ÅH vad jag hatar hans attityd !
Stort grattis till Eric Saade som äntligen gjorde så vi svenskar inte behöver skämmas längre :)
Går dagen blev INTE som jag tänkt mig
Sällan ...?
Ni får inte veta detaljer era nyfikna nötter mohihihi !
Sitter här i min säng & ska snart städa mitt rum, det ser seriöst ut som nån har släppt en bomb här inne ?
Imorgon är det möte på international atis :D wiiiie !
Massa duktiga pro aqua säljare lär där vara <3
Var tog varmen vägen btw?
Jag vill sola :(

Detta fick jag av stoffe btw :)


Chockad <3
Justin bieber <3
2st biobiljetter <3
2 st nya bling bling iphone skal<3
& sen fick jag små söta gosedjur som han vunnit på tivolit istan haha ;D
Tack Stoffe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback