IMORGON !

Imorgon kommer jag vara som en desperat fjortis !
Älskade ERIC SAADE är på tv :D:D
Haha fattar inte varför jag blir så cp när jag ser han?
Damn så bra han är iaf !
Ska så klart hem till Maliiiiin & kolla på han tsm med henne ;D
SJUKT! Tänk att hon har gått is SAMMA KLASS SOM HONOM :O !

Jag har fått mycket gjort idag & det känns SJUKT NICE!
Ska träna min elev kl 16.30 sen ska jag hem & käka diet middag(äter ALLTID innan kl 18 !) & sist men inte minns ut på en power walk !
Idag stod vågen på 49,4 kg när jag vägde mig :D wiiiie det börjar närma sig ;)

Känns gött att jag är så brun :) hihi So princess style (Y)
Jag har fått JÄTTE mycket pollen allergi... suger...
Funderar på att kolla upp det fast jag kommer DÖ när ja ser sprutorna :S
Men samtidigt tänkte jag ta prover & se om ja tål narkosen till min operation!
Har kommit fram till att jag kan överleva sommaren med små bröst
Bättre att göra mina tuttisar till hösten innan jag & sis drar till Los Angeles.
Har jag berättat det att vi ska till LA? Haha om inte så vet ni nu ;)
Ska dit & träffa mina bitches osv <3
Mahahah kommer bli sick ;P

Nä nu ska jag fixa här !'

Tjaoooo


Hmm snart bara 1 månad kvar till international atis drar til tropical island med alla pro aqua säljare ;)
Jag & Carro  :D <3
Varför är vi så outstanding bäst..?
Mahahhaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback