International atis - pro aqua

HEJ !
Jag är inte död ?
Har sett att en del undrat om jag gått under jorden eller något ?
Aja detta har hänt :

Syster VANN i söndags LB på Sunny & hade ett ner i debuten i LB+5 !
Grattis grattis !
JAG HAR SÅLt 3 maskiner sen i torsdag det vill säga att jag är...
KLAR FÖR TROPICAL ISLAND :'D !!!!!!!
Woooooohooooooooo ;) Sjukt gött !
Igår var jag & 5 andra på bio & såg Pairets 4 !
Jag typ DOG var gång johnny depp kom på bild ( han var med hela tiden !!!)
damn dör seriöst så snygg han är ;O
Tror jag är lite smyg kär i honom hihi
IDAG har jag varit nere på möte på international atis :D:D:D
Kul att träffa alla pro aqua säljare :)
Jag fick även hem min 32 " tv som jag vunnit på jobb ;) hähä så nice I know ;)
NU ska jag bege mig in till stan & spela biljard med Kevin !
Hörs ikväll om mitt internet inte är cp i huvudet.
Hatar förtillfälet mitt internet som verkligen INTE vill fungera.....!
Puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback