Klar i stallet !

Så nu står hästarna färdig knoppade & shiningstars ser dom ut som !
Alla dera saker är puttsade & fina !
Imorgon ska jag tävla !
Är lagom pepp :)
Taggad men lixom lagom taggad inte sånt över maxat som dom 2 senaste helgerna haha ;)
Jag älskar att tävla <3
Hoppas dom går fint imorgon ;)
Lär nog bli lite kaos imorgon på tävlingen hahahahaha
Mor & son på samma ställe ? Hmm ska bli intressant !
Ska rida en LD på Burbis & en LC på Miiiiiile & stjärna sen ska jag hem.
Ska festa imorgon. Känner att jag vill va party princess på min synd dag.
+ jag SKA se Eric Saade på tv :) ! wiiiiihoooo !
Nä nu ska jag duscha, lägga mig i min stora tomma säng & kolla naruto ( det jag ej han igår ) sen sova.
Ska upp svin tidigt imorgon iom tävlingen är i Lund!
Så jag säger godnatt nu !

Natti natti folket !
Hörs efter tävlingen imorgon !


Burberry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback