Mitt hus !

Men WOW nu har dom ringt & sagt att mitt hus kommer idag, tors eller fre ?
Hmm vet inte om man ska tro på det?
Det är lixom 2 VECKOR FÖRSENAT !
Gaaah vill ju ha det nu :/
Hoppas hoppas hoppas det kommer nån av dom dagarna !

Dieten ?
Jo den rullar på har typ vant mig nu.
Men power walk är verkligen tråkigt?
Jag har så bra kondis nu så för att "känna" något så måste jag springa typ i 1 h ?
Springa är inte riktigt min grej men ja... vad gör man ikke för att ha en snygg kropp inför sommaren?

Ska iväg & shoppa nya jeans imorgon hade jag tänkt & nästa vecka blir det väla med Malin :)
Va ju as längesen jag köpte en ny klänning :D !
Visste ni att jag har över 80st klänningar?
Haha vet ganska sjukt :P
Har en JÄTTE fin klänning som ja hade tänkt sy om när ja pallar & har tid :)

Nä nu ska jag ut & rida som sagt!

Kyss & slem du vet från vem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback