Onskyll

Sorry för sen uppdatering idag
Hoppas ni inte trott att jag dött
För det har jag iaf inte gjort än
Baaaaaaaah är fortfarande depp...
Idag är det min sista dag som 21 år gammal..
Imorgon blir jag 22, ÅNGEST !

Wooohoo är fett stolt att kunna berätta att jag klarat min diet i 1 månad & 2 dagar ;)
Fuck er tjockisar som inte trodde att jag , matvraket skulle klara det hihi ;)
Asså ni anar inte hur mycket jag skrattar åt er som tror ni är nyttiga i er kost men som i själva verket verkligen har NOLL KOLL på vad som är bra & dåligt att äta !
Asså ni får lov att fråga mig?
För NI äter & tränar iaf HELT fel !
tex bröd, bröd i ALLA dess former , smaker , GI , ikke GI osv !
FATTAR NI INTE ATT MAN INTE SKA ÄTA DET OM NI VILL GÅ NER I VIKT?
Aja finns 1000 saker ni gör fel men jaja gör ni fel så märker ni ju också att det tar er 100 år att tappa kilon.
Ja kör ist sten hårt.
Jag har tappat exakt 9,8 kg på 1 månad & 2 dagar.
Och då säger dom ändå att smala personer har svårare att tappa vikt än dom som är större?
Det handlar om
Vilja
Kunna stå emot
INTE FUSKA
Motionera RÄTT
& äta RÄTT


Ett litet fel & allt är förstört.
+ man ska äta på dom rätta tiderna.
Men ja .. varför bryr jag mig?
Jag klarar iaf det :)

Förlåt för detta damp inlägg , ta ej åt er om ni inte vill för detta kommer ja säkert radera en dag iaf.

Skulle kunna mala på länge men ni hade nog sneat på mig då för ni hade fattat så fel ni gör men men.

Jag gick upp 7 idag, 1 timmes powerwalk, ridit 1 häst åt min diet frukost , mockade till alla hästarna , red häst nr 2 kl 12 åt ja diet mellan mål & nu ska jag byta om & köra till systemet.
Jag har inte druckit en droppe sprit sen 5e mars
SPRIT GÖR DIG FEEEET !
Nä shit vilken text men va tvungen :)

Puss hej!



Jag efter 1 vecka & ca 4 dagar på dieten

Kommentarer
Postat av: Mange

Jävlar vad het!!

2011-05-03 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback