Piss väder men jag har internet !

Jag & Mr internet har varit ovänner i 3 dagar typ ?
Men nu är vi vänner igen ;D
Tur jag har en teknisk syster som fixar allt haha ;)
Spelade biljard igår med Kevin & han var som sagt riktigt dålig, jag vinner alltid när jag är seriös har jag märkt ;D gööööttt !
Har redan gått en power walk & ätit diet frulle. Ska in till stan & sola sen ett snabbt ärende.
Hem & rida 2 hästar sen måste jag & sis åka & handla igen haha :)
Hmm har en känsla av att jag kommer shoppa mycket den här månaden Juni, den börjar väl typ snat?) ...?
Ikke bra !
Jag ska ju sjunga på barndopet på lördag också :) Ska bli jätte kul !
Sen blir det fotboll & kola när mitt Barcelona vinner CL ;)
Efter det utgång :D
Nä nu måste jag släppa ut hästarna för nu regnar det inte här mer !


Palar inte att jag var så TJOCK sist jag var på tropical siland med international atis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback