Power walk next för pro aqua princess

Jaha så va den här dagen avklarad !
Nä huset har inte kommit än !
Asså ni ska bara veta så många grejer jag gör om dagarn!
Jag ska fan börja skriva ner allt så ni ser så mycket jag gör !

Har tex varit mega duktig & fixat in 6st egenbok ;) ja menar woohoo så bäst jag är ;D
Nä men jag har ju sålt 3 pro aqua maskiner & behöver sälja 3 till för att klara tropical & DET ska jag göra !
Men det gör jag nog, jag är ju princess ?
Diet middagen är redan äten , bläää pallar inte mer kanin mat !
Men måste ju va snygg på tropical ;) haha
Ska smälta maten lite sen ska jag ut på ännu en power walk !
Har verkligen 100 saker att göra denna veckan så ni lär få SJUKT mycket att läsa här på bloggen !

Men nu ska jag ut & plåga mig själv lite
Hörs sen !


På bussen påväg till tropical i November med international atis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback