Pro aqua - international atis

Godmorgon bitches !

Suck idag gick jag upp kl 4 & körde mina päron till Malmö flygplats.
Ska strax ut på en power walk sen väcka syster & skicka iväg henne till skolan.
Sen ska jag rida sen åka & fixa ärenden
Ringa & boka tid till min katt
Åka & vecko handla med min syster hahahahah
Kommer se sjukt kul ut ni hon & jag ska handla !!!
Sen har jag även en pro aqua demo ;)
Tur jag gick upp så tidigt idag för annars hade jag väl inte hunnit med allt!
Ska fixa i stallet till alla hästarna med osv!
I helgen ska jag & syster på häst tävling både lör & sön & JAG ska köra dit !
Haha detta kan bli en intressant vecka ;)
Systrarna fixar allt !

Nä nu ska jag ut på powerwalk !
Hoppas ni sover gott tjockisar.


När man är på tropical island med international atis äter man glass för 1 år framåt typ haha :P
Jag älskar deras resor att ALLT är gratis på tropical !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback