Pro aqua radio !

Japp nu är pro aqua radio i full gång ! Det gillar vi ;) Fantastiska talare & man kan göra vad man vill undertiden ?
International atis Tele möten är verkligen min grej haha ;D
Just nu gör ja faktiskt ingenting?
Tänker fan inte stressa idag...
Ska som sagt sola sen, måste inom & köpa showshine & cola zero ( ska dricka det imorgon på min synd dag :D)
Ska även ut på en power walk. Asså seriöst, börjar tycka power walk är RIKTIGT tråkigt men ja.. vad gör man inte för att ha en tight boddy..?

ÅÅH varför ska man alltid ha 100 saker att göra ?
NU kom jag på att jag ska köra & hämta mat till hästarna också !?
Sjukt tråkigt men man måste ju ?

Fan vad jag gnäller...
men det får man göra ibland faktiskt !


Längtar till falsterboooooooo :D ! carro ska också dit !
weeeehoooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback