Pro aqua Scandinavia

Gäsp
Jag är trött ! Ska typ sova nu, städade aldrig med pro aqua för ja orka helt enkelt inte?
Får göra det imorgon när ja bakar min tårta :) hihi
Jag ska göra min goda maräng tårta :D Jag är bäst på att laga mat ;)
Imorgon är dagen då jag skulle slutat med min diet !
Ist väljer jag att äta som jag vill imorgon men på torsdag fortsätta med dieten, lördagar kommer vara min synd dag.
Då äter jag & dricker va fan jag vill. Alla andra dagar gör ja som dom andra 4 veckorna sten hård med dieten + allt annat ! Ska se om jag kan gå ner ännu mer i vikt !

Men nu ska jag sova ... är jätte trött....
Hörs imorgon när jag fyller 22 :D !
Nattinatti bitches !


Här på den här bilden var jag iaf INTE gammal haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback