Så power walkar jag!

Har fått frågor om hur jag power walkar !?
Ehhh ok så ja ska berätta hur !

Jag klär på mig onödigt mycket kläder + min gåsjacka!
Det vill säga jag blir varmt för inget !
Sen går jag så snabbt så ja håller på att dö känns det som , sen när jag kommer hem rinner det av mig & mina kläder är gaaaanska äckliga!
Men omg vad det hjälper !!!
Jag går alltid själv då jag inte vill gå med nån annan.
Hundarna går för långsamt + dom stannar & ska lukta på allt.

Kom hem för 1 timme sen från en PW, gick i 45 min & ja, jag va äcklig när jag kom hem så har tagit en jäääätte lång dusch nu !
Hoppade över middagen idag. Är inte hungrig.
I like to be a skinny bitch.
Jag trivs men jag måste ner mer.
NÄ jag får inte aneroxia , slänger något på den som nämner det ordet igen !
Jag klarar mig.
Jag är enstöring you know ?
Nä nu ska jag kolla naruto & bara göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback