Seriöst !?

Jag dör så snygg Jhonny Depp är ! Hur kan man vara så sjukt het !?
Gaaah det är den ända gammlingen som jag tycker är sjuuukt snygg !
Man kan helt enkelt inte sluta dreggla när man ser han på nån film?
DAAAAMN!

Jag har ridit 1 häst & ätit diet frulle, orkar inte stressa idag igen? Solen tittar fram men inte tillräkligt mycket för jag ska palla sola ändå !
Det går kanon bra med pro aqua demosen :D Hej trooooooooopical !
Han inte inom international atis igår heller !? Stressig dag som fan igår... men jag han med allt + lite till hihi :)
Idag ska jag bara rida & fixa stallet, träna min elev kl 16.30 & SEN städa & sortera mina kläder här inne !
Förhoppningsvis så flyttar jag till mitt fett försenade hus i helgen ;)

JAAAAAAAA PÅ LÖRDAG SKA JAG TÄVLA :D !
3 HÄSTAR I LUND ;D
OMG , JAG ÄR SÅÅÅÅ TAGGAD :D


Just det jag shoppade igår i Malmö med sis :) Köpte ett par byxor + ett nytt skärp :D
Visar senare!

Nu ska jag fortsätta riding dirty !


hihihihihihihihihihih badbooooy !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback