Sorry...

Men har inte haft tid att blogga riktigt !
Är iaf klar med min snygging i stallet nu :) Lär vakna svin tidigt imorgon iaf så tänkte gå ut& knoppa han då :)
ÅÅÅH HAN ÄR SÅ FIN MIN LILLA PRINS ♥
Hoppas han går fint imorgon:) Fast har inga direkt förväntningar iom det är hans första tävling i sitt liv !
Hiiihiihi mamma ska ta bilder hahahah hoppas DET går bra x)
Nähe tänkte sova snart, är mega trött !
Va iväg & kollade på nya möbler till mitt hus med mamma innan :D:D:D
Vill ha mitt hus NU !
Hoppas dom ringer imorgon & säger att dom kommer med det :D Har iaf bestämmt att huset kommer bli princess style iaf ;)
Orka va som alla andra lixom ?
När man kliver in ska man lixom bara
" WOW detta är SOOO PRINCESS STYLE "
Thats me !

På måndag hoppas jag hinna till international atis möte iaf ;)

Hörs imorgon efter tävlingen bitches :D !
Hejja Burbis <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback