To day

Idag blir det snabbt på tävling sen hem & göra pro aqua demos & ikväll blir det biljard , käk & bio i stan :)
Mmm stressigt I know men what ever ? I will make it !
Im the Princess I can do what I want !
Näheee nu måste dom andra hästarna ut för vi ska strax köra till Perstporp igen!
Lär bli dåligt med bloggning idag igen !
Fööörlåt bättrar mig sen ;/
Imorgon har international atis möte :) Ska bli skoj att träffa alla för på det mötet SKA jag !
Dom kommer ju ropa upp mitt namn så måste ju vara närvarande för en gångskull !
Nä nu ska jag byta om !
Vädret ser lite mysko ut idag :/
We dont need rain !

Hmm mycket engelska nu på morgonen ?
Fråga mig inte varför x)


Mumsig mat från tropical <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback