UGGS året om = American style !

Ok måste få vissa saker förklarade!
Jag går med mina uggs på sommaren / våren/ hösten & vintern !
Här i Sverige så är jag JÄTTE konstig som göra det tydligen :O?
Aaa det märks att ni efterblivna folk här inte varit i modernaste Los Angeles där uggs är ett bas plagg (sko) som du använder året om som chill skor !? Fattar ni inte det??? Är ni så efter i modet?
UGGS är något som alltid används året om tänk då på att i LA har dom det liiiiiiiiiite varmare än oss & dom har det alltid?
Så sluta fråga varför jag har uggs hela tiden?
Jag är halv Los Angels bo typ ;)
När jag bodde där lånade jag alltid Lexys UGGS :)
Men nu i sommar ska jag ha på mig mina sen får ni vara efterblivna & undra varför jag har det.
Men nu vet ni :)
Älskar UGGS <3
Dom är SÅ mysiga hihi


LOVE





Vad tycker ni om UGGS året om ????
OCH VAD TYCKER NI OM ATT JAG LÄGGER UPP 654321234567890+098765432345 EGO BILDER?????????
Ska jag fortsätta ta ego bilder eller gå tillbaka till det vanliga ?

God natt btw
TELL ME !

Kommentarer
Postat av: Ida Lövehed

Jag gillar det, använder mina så ofta jag kan också ;) Men du vart är dina shorts ifrån? App snygga!

2011-05-12 @ 09:28:07
URL: http://idaalovehed.blogg.se/
Postat av: Princess Sofia

Gött att nån annan också gör det haha ;)Tack :D ! Shortsen är från H&M , sen har jag själv köpt massa nitar & satt på dom !:)

2011-05-12 @ 11:08:45
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback