Wiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D:D:D

SÅ nu är det gjort jag har gjort COME BACK & jag är fortfarande helt sjukt taggad :O haha längtar till på lördag då det är burbis tur :D Det är hans första tävling i hans liv :O

Så här gick tävlingen idag !:

Miiiilllee :

Han va jätte fin ! Men fick ett nedslag på 3an, jävligt onödigt men det var mitt fel. Red inte speciellt rakt på det + det va en linje så ja får skylla mig själv haha ;) Men annars hoppade han kanoooon fint :D !

Stjärna :

Hahah hon skeeeeeeeeeena på fram hoppningen & hoppa 4 m innan hindren & 1.60 över ! Ren kaaaooos !
Gissa vad jag gör?
Skrattar & bara klappar henne ;D Va ska man göra lixom?
Det sög att jag rev SISTA hindret i grunden !

Men för att vara 22 år gammal gick hon riktigt fint idag :D

Men som folk sa till mig
" Tur du rev idag för annars har vi andra inte en chans " ! Haha
Ok man ska inte ta ut något i förväg MEN
Den dagen då ja rider dubbelt felfritt,
DÅ lär det inte va lätt för er att slå mig & stjärna :P
Låter kanske kaxigt, men det är faktiskt sant !

Min syster va bitter & vägra ta bilder men ja tvingade henne så här är en bild iaf :P


Blev en sjukt suddig bild ! Men det är jag & stjärna iaf haha ;D
Tycker ni den här hästen ser uit att vara 22 år gammal !?

Imorgon ska jag till international atis hade ja tänkt mig :P Just nu ska jag byta om & ut & rida burban sen tvätta bilen med pro aqua :D !
Idag ska jag fan hinna göra det haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback