11-11-11 ponny SM med syrran !

Igår hoppa syster warm up och va nolla ! Idag ska hon hoppa warm up nr 2 :)) jag har system kameran med mig så ja kan ta någon fin bild ;)) SM kval 1 börjar om 40 min !!! Pallar inte !!! Va fan gör vi här nu ?! Jaja man känner ju typ alla som ska rida så det är väl kul ? Känns ändå lite konstigt , för ett par årsen red jag Siv här inne på SM ! Hmm som tiden går ! Men syrran har ett år till på ponny kvar :P jag har fem miljoner saker att göra innan det blir idol hos Malin ikväll! Rida , fixa stallet , klippa Burb , fixa hästarna inför tävling imorgon , fixa mina saker !!! Åh säkert mer skit som ska göras !!!! Hatar stress.... Tror ja kommer dö av stress en vacker dag...! Nu är det BARA 20 min till det börjar ... Måste komma på vad ja ska va på International Atis julfest med! Hmm ska nog va en rosa pro aqua...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback