Äntligen är jag faktsikt alltid glad !

Japp ja han verkligen inget idag... lyckat ? Nej verkligen inte !
J*vla bilköer....

Men jag måste säga det var längesen jag var så här glad som jag är nu. Tänk förra året vid denna tiden var jag värre än den mest depprimerande emosen som finns ? Allt var åt helvete & allt var menningslöst & tråkigt...
Men nu är allt tvärt om !
Jag har världens finaste pojkvän & precis dom vännerna som jag behöver ! Dom RIKTIGA vännerna :)
Dom som alltid finns där & inte bara finns där när det passar !
Malin är bäst av dom alla :) <3
Malin är min bästa vän, visst hon kan bli arg på mig ibland men hon finns alltid där :))
Bästaste Malin :) !
Detta var nog bland den bästa sommaren någonsin ! Har haft sjuuukt kul med alla underbara vänner + ja träffa äntligen min Prins ♥

Just nu är man inne på den tråkigaste tiden på året när det är som stressigast & mörkast.
Är glad att alla dessa fina personer finns runt om så fast det är tråkigt & mörkt så blir det ändå ett mysigt halvår innan våren äntligen kommer igen :)

Baaaaah vet fortfarande inte om bilen ska iväg eller ej !? Får ryck !!!
Och det är jobbigt att behöva vakta figgis hela tiden.....
Nä nu ska jag mekka...

Puss hej baga !


Kommentarer
Postat av: Malin

Min Fia <3

2011-11-29 @ 18:08:03
Postat av: Anonym

Jag hade en bästa vän men hon knulla min pojkvänn!

2011-12-02 @ 03:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback