Godkväll alla !

Fredaaaaaaags mys !
Eller inte haha... alla dessa fredagar ska ALLTID vara så jävla stressade !
ÅÅÅH ! Orkar inte...
Sov till typ kl 12 idag? JObbade på lila helvetet inatt & det var kul som vanligt men var hemma rätt så sent hos älskling & då va jag verkligen sviiiiiiin trött !
Sen har jag varit iväg & jagat glitter till hästarna som dom ska ha imorgon !
Och ja, till slut hittade jag glitter! Woohoo julahoppningarna imorgon :DDD Haha
Ska bli sjukt intressant & se om jag änns lyckas ta mig runt ? Joooo burbis glor inte på något men gör fornarinis det ?
JAAAAAAAA hon glor på allt runt om men hindren är hon duktig med :) Men med tanke på att på julahoppningarna så finns det fem miljoner tomtar , packet, glitter , julgranar m.m ÖVERALLT så ska det bli intressant HAHA
Bilder kommer imorgon så ni får se vad jag menar ;D
Efter jag hade köpt glitter osv åkte jag hem & fixa stallet & nu har jag precis ridit klart alla hästarna så nu ska jag göra V dom inför tävling imorgon sen duscha sen blir det idol med Malin sen hämta snyggo på jobb när han sluatat sen heeeeeeeem & sooooooova !
Upp tidigt imorgon & sätta på allt glitter på hästarna hihihi :P
Nä måste ut & fixa mina shiningstars nu !

Puss hej typ !


En bild från förra sommaren (!?) Hemma hos CAAmilla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback