Godmorgon bitches ;)

Hej hopp !
Hur äre ? Äre bra elloooor ?
Usch så sjukt fult när man skriver så ! Riktigt jävla mobbat !
kl 22.35 var äntligen alla ca 900 bilder från Paris inlagda på datorn så NU ska jag bara fixa alla ... seeeeeeen kommer alla upp på facebook ;) En del lär ju komma upp här med men lär INTE lägga upp 900 bilder i samma inlägg precis haha ;)
Dagens to do ser ut som följande

  • Fixa med bilderna & lägga ut dom ( lär ta X antal timmar !)
  • Fixa i stallet till mina shiningstars
  • Rida mina 3 shiningstars
Ja sen ska jag göra lite andra saker om jag hinner, bilderna lär som sagt ta 200 år typ bara för jag fick dom så sent....!
OMG jag träffa min drömbil i Paris :') Eller inne på disney studio rättaresagt !
OMG nu vet ma att han faktiskt FINNS PÅ RIKTIGT SOM EN RIKTIG BIL !!!
Blir jag någon gång miljonär ska jag åka över & köpa honom !!!
MIN RIKTIGA LIGHTNING MC QUEEN <3<3<3





Livs levande lightning mc queen :') Mitt hjärta slog volter !
Fy fan vad jag vill HA den bilen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback