Godmorgon !

Tjaaa !
Jag är pigg & vaken. Sov hemma för ovanlighetenskull ! Min babe sluta så sent igår så det var inte lönt att köra in till stan för jag sov typ när han sluta :( buuhuuu... men IKVÄLL ska jag till min snyggolo :DDD mihihihihihi!
Eric Saade är på tv nu btw ;) Han släpper Eric Saade volym 2 idag ! Så han ska sjunga en av sina nya låtar 10.50 !
Ska bli intressant & höra om han sjunger kasst eller ok idag men omg vad hemsk attityd han har ! Klarar knappt att lyssna på han !! Ska snart äta frulle sen ut , fixa stallet sen riiiida mina djur :))
Imorgon ska jag jobba på lila helvetet :))
Tror även jag ska börja med hiss & diss igen.
Ni som läst min blogg vet att jag inte är så snäll i mitt dissande :) hähähä


Tur Saade vann melodifestivalen så vi slapp att kämma ut oss som vi alltid annars gör :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback