HOME FROM PARIS BITCHES ;D

Hej alla bitches !

Förstår att ni har saknat mig ;) Men OMG vilken OMG resa jag haft med international atis & alla pro aqua people in PARIS ! xD Vi har haft så jävla kul & hunnit med SÅ många saker så ni fattar inte ! Vi har inte suttit ner & chillat en ända sekund utan varit i full gång HELA tiden ;)
Jag håller på med bilderna för fullt ! Men det lär ta LÅNG TID innan dom kommer upp! Men har en del som ni kan få se :)
Jag har även fått se musik videon som jag är med i xD HAHAHAHAHAH OMG så bra den är ;D
Sjukt rolig iaf :D !

Den kommer ni få se i december när den släpps ;)
Ska skriva senare idag vad vi gjorde på resan ;) hähähähäh :P
Men här är lite bilder iaf ;)


Jag & Carro hoppade hela vägen till Disney Villige ( stavning !? )
Hahah ;)


Turist ?
Javisst !

OBS OBS OBS OBS OBS !
Viktigt meddelande till alla som alltid jagar mig !
Min älskling , Iphone ligger inne hos my love i stan så ja...
jag har ingen iphone just idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback