Home sweet home !

Tjaaa bitches jag är hemma i mitt hood nu :)
Ska snart byta om & gå ut & fixa stallet sen ska jag rida en låååååååååång runda på burbis :))
Fornarina ska hoppas i ridhuset ikväll när mammi kommit hem från jobb så hon kan hjälpa mig :))
Sen ska jag laga middag här hemma , flygande jakob woohooo :DDD
Fy fan så gott <3<3<3 Det är bland det bästa jag vet :D
Igår gick jag power walk för er som vill veta ?
Gör det var dag typ ? ( Oj krydd ! )
NÄ får ta tag i det sen när våren kommer, ska nog till thailand redan i februari ist ! Passar mig mycket bättre än i Mars :)) Har inte bokat än ska göra det i januari :P
Måste kolla så det IKKE krokar med mina tävlingar !!!
Tävling = MYCKET VIKTIGT !

Nä nu sticker jag ut !
Höres !

ÅTTi BAiJÅÅÅH !


Puss på er biaaaaaaaatches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback