Im in löve <3

Yes det är jag, TOTLY in love i världens finaste kille <3
OMG jag är verkligen happy princess <3
Underbar känsla :)
Baby booo you are the best ♥

Är hemma nu iaf ! Har fått gjort redan en hel del ! Men OMG vad drygt det är att det är tisdag !? Tisdagar är så sjukt dryga :S Fotbolls galan igår var ju seriöst katastrof :O
Helt ärligt? Damfotboll ...?
Jag har sagt det innan & jag säger det igen...
TJEJER SKA INTE SPELA FOTBOLL !
Fy fan så tråkig & DÅLIG galan var när det var damfotboll med !? Fyfan boooooooring !
Snälla ta bort damfotboll eller bara låt mig slippa se den !
Bryr mig verkligen inte alls om damfotboll, ser yber löjligt ut att kolla på.

Eric Saade var tyvärr inte heller så bra. Han sjöng inte på riktigt.
Sen hans nya låt är tyvärr inget att hänga i granen MEN jag får väl lyssna mer på den så kanske jag tycker om den sen ? Time will tell

Inget annat jag skulle klaga lite på ? Hmmm nä va nog bara detta så länge !
Nu ska jag rida ut alla mina djur ! Sen til Ängelholm :P

Hörs sen ;)




Carro visste inte hur man planka så jag fick visa hur man gjorde inne i Disney"staden" haha ;)
Saknar Carro ;( Tråkigt hon bor så långt bort....
Men vi ses igen på julfesten :DDDD
OMG då släpps även videon xD !
SO AWESOME !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback