Jag är fan sämst ;O

Asså Carro har massor med filmer på när hon & Lisen tävlar, tränar , hoppar osv osv
Hur många filmer har jag ?
ÖÖÖH INGEN !!!
Fan vad dålig jag är ;O Men det går lixom inte att filma mig för då går det åt helvete !? Men jag vill ju ha mina ritter på film !?
Baaaaaaaah fan då ! Får se hur det blir i helgen, då har jag inte min vanliga outfit hähähä
Då ska jag ha mitt " jul RG " som jag bara anväder på just denna tävlingen haha ;D
Sen i knopparna på hästarna sitter det massor med guld glitter som matchar schabraket & mitt blingbling pannband :D
Nä nu ska jag köra & hämta min mamma & min syster sen ska mamma ner med mig till ridhuset så jag kan hoppa fornarina :D Jiiiiiiiiiiihhhhhhaaaaaaaa !


Får bli en sån där pro aqua princess bild
rosa rosa rosa rosa <3
Världens finaste färg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback