Lever du ...?

Ojojoj va jag är bra ..! NOT haha
Nej men ska skärpa mig liiiiite iaf :) För er skull ;) Ja menar vem vill inte veta vad jag pysslar med !?
Typ alla vill veta :) Idag ska jag rida alla mina djur, fixa stallet sen ska jag iväg in till stan & sola sen ska jag nog hem till baby boooo :) MÅSTE få en bra parkering hähä !
I helgen är jag friiiii ! Ska inte tävla eller jobba :)) Eller jag kanske kaaanske ska göra en pro aqua demo! Får besked i veckan om dom kan :) Annars har jag inget planerat förutom idol på fredag med Malin så klart !
SM i helgen va inget speciellt ? Det märks att det är generations byte. Hästarna börjar bli gammla & det är typ inga starter ? Näää det var skillnad när man själv tävla ponny x) OMG vilken konkurens (!?)
Var ett par få fina ponnysar iaf :)
Kommer ihåg när jag red på den nivån då var det ALLTID JÄTTE många C & D ponnys men typ inga B?
Sen nu är det måååånga B ponnys & INGA C & D ...? Hmm generationssss byte haaallååå !
Tycker det är helt rätt att dom som rider SM ska ha ett kval som är stilbedömning :P Sjukt gött att se dom som rider illa hamna långt nere sen dom som rider fint hamnar högst upp :DDD
DET tycker jag är helt rätt ;D hähä :P

Nähe nu ska jag byta om till ridkläder & ut & rida i dimman !


International atis resa till Paris !
Jag ♥ Starbucks !


Kommentarer
Postat av: Carro

håller med om stilbedömningen ;) muahahha! OMG, pariiiiiiis! vi typ hade gått vilse åsså bah "omg, starbucks vi fikar" hahahah så jävla lost vi är!

2011-11-15 @ 10:57:13
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Tack för du kunde hänga med idag :) Skitsnällt! Vi får ta och träffas oftare! Ska vi ta en lång promenad med Figgis i helgen när du är ledig? Typ Pålsjöskog eller nåt?

2011-11-15 @ 21:33:18
URL: http://fiiintskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback