Nu jävlar får det vara nog !

Är sjukt trött på att min blogg snear på livet & inte publicerar det jag vill ! Nu ska den bli bra igen !! Jag ska uppdatera oftare & skriva roliga saker som jag gjorde innan ! NU ska den fan bli bra igen !!!
Men nu har jag inget roligt att skriva mer än att jag har käkat pepparkaks deg & druckit mjölk ? Hur gott ???
MUMS ME LIKE <3
Ska ut & rida ut på Burbis & Fornarinis sen MÅSTE jag klippa burban ! Han ser seriöst ut som en riktig nallebjörn...!
EN söt nallebjörn som hoppar HELT AWESOME ! OMG hoppade han igår i ridhuset & tränade på linjer !
Han är så sjukt fin :'D Älskar min fina häst <3<3<3<3
Tävling på lördag hahahahahah hur smart det nu är att anmäla unghästarna till julhoppningarna får vi väl se i helgen x) Skit samma nån gång måste dom ju vänja sig eller ...? Bara vi kommer runt är jag nöjd haha ;)
Nästa år ska burbis vinna en munka korv till mig där :D ( Då får han gå som riktig häst !!!)

Nä måste ut nu & JAAAAAAAAA jag ska ta nya bilder på mig själv... men vill inte ni ska svimma när ni ser min utväx ( ska fixa den efter jag opererat pattarna )

Hörs sen !


Vifta med händerna fjortiZzZzZZzZzzZzzzz
Förstaggn ja va hemma hos Malin :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback