Pro aqua - International atis

Tjaaa bitches !
Har käkat frulle nu ! Är glad att hästarna gick så fint på julahoppningarna :DDD
Nu eller snart ska jag byta om & gå ut & fixa stallet & rida miiiile sen ska jag ta en lååååååång vaaaaaaaarm dusch !
Ikväll ska jag fan inte göra något ALLS !
Orkar typ inte ...
Bara va med min snyggolo när han slutat jobba typ nån gång sent ikväll !
Imorgon är det massa julmys :DD Helsingborgs julmarknad bland annat :))

Mihihihihiiii iår gillar jag julen :))

Nähe nu ska INternational atis egna pro aqua Princess ta tag i dagen !
Snart dax för demo också ;) Woohoo :DD

Måste dra ut nu !
Puss hej !


Ingen utgång den här helgen heller ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback