Pro aqua - International atis

Hej alla bitches !
Åkte hem till min babe igår men nej mitt spakel fantakel gick ikke hem :( .
Vi hade super mys & kollade massa Naruto avsnitt ( MEGA LYCKLIG TJEJ )
Mihihihihihihi min snyggolo är bäst & finast ♥
NU eller väldigt snart ska jag köra till Malmö.
Kommer hem nån gång i eftermiddag & då ska jag rida 2 hästar !
Hade nästan glömt att ja ska iväg med bilen ikväll också ! Lixom OMG vilken tur jag fick tänka efter lite !
Hoppas bara jag får tillbaka den idag också :/ Ska bara byta en grej på den !
Hoppas hoppas ! Blir liteeeeeeee ledsen annars :(
Nä nu måste jag snabba mig.

Hörs senare !

Puss !


En sån där mega gammal bild ! Haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback