Pro aqua - International atis

Krossa alla fönster ! Slå in hans ögon lalalalaaaaalaaa ( maskinens nya låt för er som är lite efter )
Godmorgon biaaaaaaaatches ;P
Jag tänkte inleda med att säga att jag hatar 3e tisdagen i månaden ! Ni som precis som jag parkerar i stan vet PRECIS vad jag menar ! Baaaaaaaaaaah ! Igår klippte jag min Burbis så nu är han inte nallebjörn utan en skinande shiningstar :)) Kollade precis på startlistorna till julhoppningarna i helgen ! Haha shit så mycket starter ! Hoppas inte mina hästar blir skrämnda av allt julpynt x) SKA faktiskt ta bilder så ni får se hur det ser ut ;D
Idag ska alla djuren ridas , sen tänkte jag sola, får se om jag pallar !

NU ang SM GULDET som ska återlämnas i kat B !
Haha asså seriöst ? Hur kan man INTE ha koll på SM reglerna ? Har man inte koll på det & inte änns KVAL reglerna om hur man tar sig dit är det bara sjukt pinsamt ! Japp riktigt pinsamt & synd om barnen som får lida för detta !
Det finns något som heter TR som ALLA borde veta ! Bara att kolla i det så står allt där !

Nä nu ska jag ut & rida mina shiningstars :))


En JÄTTE gammal bild på mig & Ella när vi va små 18 åringar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback