STRESS !

Idag är en sån jobbig dag då jag måste stressa en massa...
Jag hatar att ha tider att passa... finns nog inget värre? Eller jo det finns det men ändå !
Jag måste iaf fixa hästarna tidigt idag sen dra in till stan. Ska ut & sälja pro aqua you know ;)
Sen ikväll ska jag jobba på mitt favorit ställe, lila helvetet <3
22 - 04.00 weeehooo me like ;D
Idag var jag MEGA trött när jag vakna ... lär va ännu mer trött imorgon när ja jobbat hela natten :/
Äh imorgon är det fredag så ska inte klaga ;)
TÄVLING i helgen med 2 av mina shiningstars <3 ska bli kul kul kuuuul :D
Suck.. måste sätta igång en tvättmaskin innan jag sticker ut i stallet...
Bilderna från Paris lär seriöst ta 200 år att lägga upp !? Det segar som fan !

Vi åkte till en as fet shopping street där det bara var dom stora märkena som Dior, Burberry , RL , D&G , Pinko , jimmy shoooooo osv ! Jag var självklart inne i alla 3 burberry butikerna men hittade inget fint till hyfsat pris :(
(allt är dyrt på burberry) Hade tänkt köpa nya diadem men det hade dom ej ;O
Tänkte köpa en kofta men som tur va övertalade carro mig att prova den & ja... den var tyvärr AS ful på :(
Köpte en rosa Ralph Lauren skjorta till min syrra iaf så blev hon glaaaa !





Jag utanför den första Burberry butiken :D !

I slutet på shopping gatan fanns det en inomhus grej där det bara var resturanger :)


Jag utanför Burberry affären nr 2 !
Det var där jag hitta koftan som såg fin ut men var ful på :(

Burberry koftan !

NÄ nu ska jag ut & rida !

Pusssss heeeeej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback