100 saker att göra !

Har 100 saker att hinna med idag bitches !

Dagens to do list !

  • Rida miiiile
  • Rida Fornarina
  • Rida Burbis
  • Fixa stallet
  • Äta NOOODELS
  • Träna Jutte
  • Duscha
  • Fika istan hos Hjördis
  • Hitta parkering..
  • Home to dah Prins <3
Ja som ni ser har jag redan gjort vissa saker ?
Wooohoo 1-0 till Princess ;)
Baaah måste posta ett brev med... det vill säga får INTE glömma köpa frimärke...
Jaha inget annat kul som hänt? Ne det blåser storm & det börjar bli kallt (YEEEEEEEEEEEEEEES !)
Imorgon ska jag jobba natt så ja MÅSTE vara pigg då med andraord sova LÄNGE imorgon hur det nu ska gå till ?
Hmm :/
WOOHOO på fredag är det bara 3 veckor kvar innan jag åker med international atis & andra pro aqua säljare till Paris ;) Vi ska bo på ett hotell på Walt Disney land :'D OMG IM IN HEAVEN !?

Näähee hade nog inget annat att skriva om just nu?
Känns som jag hostar upp mina lungor + jag hatar snor.
Nyser 24/7 ...


Den här bilden är exakt 5 år gammal idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback