3 nya Billie flyttade in till mig idag ;D

Japp jag har ju redan min älsklings Billie från förra året :)
Billie blev en STOR trend förra året men som vanligt är folk efter i detta landet & kom på typ iår att Billie är typ det trendigaste man kan ha i vinter ?
Jag har iaf 4 st Billie nu som passar galant till mina 4 vinter jackor :D:D:D


Dom här 3 Bille kostade 599:- st !
Den svarta är till min Burberry jagga ( den är svart !)
Den rosa är till min korta gåååås jagga ( Den är rosa !)
Den bruna är till min långa gååås jagga ( Den är brun !)

(OBS Jagga = Jacka för er som ej fattar ! Ordet jagga härstammar från kvarteret skatan x) )

Sen tog ja bilder även på när min gammla Bille ( Den är vit & kan användas till alla men hade tänkt ha den till min marinblåa jagga ! ) är med !






Som ni ser så är min vita Bille i en annan kvalite ( han kliar som fan ! )
Billie köpte jag i Stockholm tidigt iår för 1000:-

Btw.. varför jag kallar mina mössor för Billie ?
Haha kvarteret skatan you know xD

Att ha mössor i riktig päls som matchar mina vinter jackor med riktig päls är bara
SOOOOOOOO PRINCESS STYLE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback