Boring ....

Jag har så tråkigt...! Men ja orkar inget ser ut som ett vandrande lik :S
Är som sagt sjuk.
När mamma kommer hem från jobb ska vi baka kanelbullar för idag är det ju kanelbullens dag :D
OMG så mycket deg jag ska kränga ;D ÄLSKAR DEG :):):)
Mina linser kom igår btw ;O
Men man får inte använda linser när man är sjuk! Så ja.. jag får vänta med att använda dom helt enklet.
Får vara blind i några dagar till ! Hoppas fan jag är frisk till på torsdag för då ska jag jobba !

I helgen om jag inte jobbar på lördag så måste jag faktiskt ner i staden & ta mig en rosa pantern.
Visa att jag existerar fortfarande + ha anledning att ha på mig mina nya skor (a)
Utgång? Hell no ! EN panter sen är jag nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback