Chaaa alla ;)

Hej alla !
Vet att ni saknat mig men TA DET LUGNT jag har varit för sjuk för att blogga helt enkelt ;/
Har inte suttit vid datorn på flera dagar för jag mått dåligt :(
IDAG är första dagen på MÅNGA dagar som jag inte vaknade kl halv 7 & gick ut & spydde snor i typ 30 min & hade host anfall i typ 1 timme ? ÄNTLIGEN kanske jag är på bättrings väg :) ?
Rösten är fortfarande cp, snackar som om jag krökat i 20 år 24/7?
Hostan ... ja den hatar jag fortfarande men febern har jag inte än idag iaf :)
Fint väder idag btw ? regn regn regn...
Tänkte faktiskt prova på att rida idag ! Typ bara skritta lite?
Blir så rastlös av att göra ingenting !
Missade min pro aqua demo som jag skulle gjort i söndes men ja... jag var sjuk:(
Så ska göra den i veckan ist :) Hoppas jag är frisk till på fredag !
Annars ? Har svin ont i ryggen & i axel benen hahaha men får skylla mig själv !
Hähä...!
Måste fila mina naglar för dom är ojämna som fan ! På fredag är det bara en vecka kvar till jag åker till Paris med international atis ! :)) :)) Mihihihihihi ska bli såååå kul !!!

Just det btw så har jag faktiskt en pojkvän :DDDD
Känns sjukt UNDERBART att kunna skriva så :')
Princess har en Prince ;)

Nä nu ska jag faktiskt käka frukost sen ut till mina shiningstars i stallet :) !!




3 st random pics från dagen då vi spelade in musikvideon som jag medvärkar i ;)
Ska bli sjuuuukt kuuuul att se hur den blir xD
Saknar finaste Carro <3
Vrf ska du bo i andra sidan av Sverige !?

Kommentarer
Postat av: Carro

omg som jag saknar dej :(<3 det gör fan ont...

2011-10-19 @ 09:08:14
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback