Då vart det dax ...igen !

Godmorgon bitches!
Nu ska jag skriva ett inlägg där vissa av er lär känna er träffade ! Så läs ikke om ni inte vill inse sanningen ;) hähä
Det här med dieter har jag aldrig fattat innan. Men ni som följer min blogg troget vet att i våras provade jag för första ggn i mitt liv en diet som gjorde att jag gick ner 10 kg på 3 veckor (har för mig det var mer men whatever!).
Om jag vill gå på en diet eller gå ner i vikt gör jag hellre det snabbt & intensivt.
Jag fattar mig seriöst inte på mina vänner /gammla vänner som går på det jag kallar "låssas" dieter (dom tror dom är bra men när man läser deras statusar / bloggar så skrattar man bara för dom har verkligen noll koll på hur man går ner i vikt).
" Åh idag ska jag till gymmet & träna woohoo "
Sen är det lördag
" Åh dricka vin med grannen ! "
Eh .. ursäkta ...? Vin + gym = INTE gå ner i vikt !?
Haha det är löjligt som folk håller på x) Det var därför jag gjorde som jag gjorde i våras. Jag har utbildning just inom kost & hälsa så jag VET hur man ska göra. Därför ville jag visa för alla er som gått på dieter i typ flera månader tom ÅR att jag kunde vara mycket bättre än er på kortare tid genom att INTE fuska & leva onaturligt sunt :) Och ja , jag lyckades ;D Sorliga är att jag gått ner mer än er på bara 3 veckor än vad ni gjort på flera månader x)
Hur känns det ?
Jag tänkte göra det igen ! Jag ska ta massor med för & efter bilder!
Dock ska jag starta med detta efter jag blivit frisk för annars lär jag ALDRIG bli frisk.
Min diet är extrem, inte vem som hellst klarar den här för den tar sjukt mycket på en (finns tyvärr inte många som är så envisa som mig) men OMG vad man rasar i vikt. När man väl nått vikten gäller det att balansera den vanliga kosten så man håller sig där nere! DET är det svåra för mig !
Men iaf när jag blivit frisk börjar jag igen ! Så får vi se hur många kg jag tappar denna gången & på hur kort tid :)
Vill ni jag ska skriva var dag vad jag äter & dricker så gör jag det.
Annars blir det som innan bara före & efter bilder ;D

Hahahaha så nog om det ;) Jag ska snart ut & rida :) Jag har blivit mycket bättre :D Hostan är tyvärr kvar med slimet i halsen :( Buuhuu men annars mår jag MYCKET bättre :D
Sitter just nu & äter frulle ( ett glas apelsinjuice ! )
Ska ut & fixa i stallet sen sätta igång att rida mina shiningstars <3
Idag är det TORSDAG så det kommer ÄNTLIGEN ett nytt avsnitt av Naruto :D:D:D:D
Vet ni vaaaad !? Min underbara boyfriend kollade på Naruto med mig igår :DDDD
Dock så såg vi bara 2,5 avsnitt.... haha bara 223,5 avsnitt kvar av den säsongen ;)
Igår fick jag veta vem jag ska bo med i Paris :P Kommer bli en kanon bara resa med international atis & alla underbara pro aqua people ;D Hahah vi har ALLTID så sjukt skoj på våra resor :D Dom är bäst <3
Nähe om man skulle dricka upp sen byta om & gå ut i stallet !?
Måste va klar till kl 14.00 då naruto avsnittet släpps !


Så fort jag är frisk ska jag börja SOLA igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback