Dagens to do list !

Haha måste bara berätta en sak först innan jag börjar med min " to do list " !
Igår fick jag reda på massa andra små bloggare som använder MINA bilder på MIG i sina bloggar !? Jag bara eeeh okej !? Orka sno andras bilder haha !? Aja tyckte det var liiite kul iaf ;D

Här är dagens to do list !

  • Äta frukost
  • Släppa ut hästarna
  • Dra till väla & växla pengar
  • Rida 3 hästar
  • Fixa klart stallet
  • Tvätta mörktvätt
  • Packa klart
  • Locka håret
  • Packa lite till
  • Käka middag hemma
  • Bli körd in till stan
Med tanke på allt jag ska göra lär jag vara klart JÄVLIGT sent ikväll & imorgon ska jag ta tåget vid 5 på morgonen till köpenhamn ! OMG IMORGON FLYGER VI :'D
Ska bli skönt att få unna sig lite lyx över en helg ;)
Älskar mitt jobb <3
Har redan varit på 3 VIP resor med jobb i år så detta blir den 4e :D
Vilka andra jobb har det ? Öööh inget ! Haha
International atis is the best <3
Sen är det så obeskrivligt roligt att träffa alla pro aqua folk på resorna :DDDD
Hoppas jag hittar något fint i Frankrike :))

Nä nu måste jag sätta igång annars blir jag aldrig klar !
Min dag kunde inte börjat bättre iaf hähähäh ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback