För var person kan leda till ett helvete

Så sant så sant.
Det stör mig ibland att jag "umgås" med människor som egentligen är så sjukt falska & inte vågar säga det dom tycker utan dom ska snacka till andra som dom VET sen snackar till mig ?
Patetiskt. Men jag bryr mig inte. Så länge jag är lycklig skiner solen :))
Och jag är lycklig :DDDDD Lyckligare än någonsin :')
Träffade Älskade GT gänget i förra veckan <3 Ni är bäst !!
Fy fan vad det regnar ute :S hatar regn ! Då har jag hellre snö !
Sen har jag tänkt över det här med frisören innan Paris....! Jag tänkte låta min groteska utväxt växa lite till faktiskt.
Varför måste jag slinga det nu lixom? Nä väntar nog fan med det :P Det är ju SÅÅÅÅÅ modernt med utväxt ! Folk tom FÄRGAR SITT HÅR i botten bara för det ska se ut som en utväxt ( Efterblivet om man frågar mig ! ) DET ser sjukt fult ut ha då ist en naturlig ! Jag har ju slingat mitt hår tidigare så mitt går ihop bra bara det att jag är lite mörk :P Men det är ju så på vintern, då har man mörkare hår :P
OMG vad modern jag är x)
Hmm naglarna behövs filas & målas ! Blir att göra det NU !


Haha kommer ni ihåg när jag matchade mina naglar med mina olika klockor hela tiden ;D ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback