Förkyld & väldigt trött

Pallar inte att jag blivit sjuk IGEN !
Är mega trött... har sovit så sjukt dåligt dom senaste veckorna & jag vet inte varför ? Vaknar vid 5-6 tiden sen vänder jag & vrider mig HELA tiden? Sen kan jag inte sova mer ? Hmmm ... ¿?
Tror jag nojar över något men vet inte vad eller har min kropp helt enkelt ställt in sig på att vakna tdigt alltid :)
Wooohoo redan ;D haha ;)

Jag har ridit en häst, två återstår..!
När jag har ridit ska jag skicka ett brev & skriva ett mail sen ska jag försöka sova lite & försöka att bli frisk :/

Det var längesen jag la upp någon av mina fina texter :P
Så här kommer en fin :)

You know whats's beautiful?
Read the first word again.



Saknar tropicals vita stränder
VIP bandet så allt är gratis x) haha ;)
Älska tropical <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback