FortFarande sjuk, men ny snygg header :)

Tjaa Bitches! Usch vad jag är sjuuuuuk! Hostar bara massa limegrönt snor och mår allmänt piss dåligt ;( kan tyvärr inte säga att jag är sugen att jobba ikväll men I have to ! Ska sitta på mitt favorit ställe, lila helvetet :D !!! En annan bra sak är att det är torsdag, det vill säga ett nytt naruto shipudden avsnitt kommer idag ( Happy face! ) ! Ligger fortfarande i sängen och mår dåligt men ska snart åka hem hem. Vad tycker ni om min nya header btw :)? Visst är den fin ! Inte alla som vaknar och så har man en ny header ;) haha 1000 tack till realangel som fixat den :)) Nähe om man ska gå upp och ta tag i dagen ? Nä orkar inte... Jaaaaaaaaaaaaag måååååååååååååååår dååååååååååååååliiiiiiiiiiiiggggggggggt. ;'(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan va grym jag är på headers hahaha! not, haha! lite kan jag men är fan inte nån expert! tur du gilla den iaf!

2011-10-13 @ 20:38:09
URL: http://fiiintskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback