Godmorgon Bitches !

Hej Bitches !
Fan vad trött jag är :S Fan trodde jag skulle vara frisk idag men ikke. Hostar fortfarande slime i halsen & snoret rinner ! Ska detta aldrig ta slut...
Just nu är det Lilo & Stitch filmen på tv :DDD
Ska ut & rida sen, har inte gjort det på flera dagar nu bara för ja SKA bli frisk !? Men jag blir ju fan aldrig frisk !!!???
Usch så sorlig filmen är btw :S ( ja gråter alltid till disney filmer ) !
Men nu är den slut & den va cp bra :')
Nu i slutet kom " Cant help falling in love with you " sååå fin låt <3
Nä byta om till ridkläder & sticka ut i stallet?
Orkar inte ligga en dag till & inte göra ett piss !!!
Helvete vad det blåser !! :S:S:S
Det blåser så mycket så det blir störningar i tvn :O
Nä ska nog inte rida idag heller... imorgon kör jag all in igen med hästisarna !
Har ont i magen nu :S Baaaaaaah när fan ska jag bli frisk !!!???


Puss på er mina älskade läsare !
Den här bilden tog jag dagen som vi i GT gänget åkte till eehh... ja va heter det nu igen ... vallhallar (!?) Nä va hette stället..? Hmm kommer inte ihåg men det har ALDRIG tagit så sjukt långtid för grillspett att bli klara !!
Men det var mysigt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback