Godmorgon guld söndag !

Hej alla ;)
Oj vilken helg !
Jobbade i fredes & det var helt ok !
Jag & Ville sov här sen :)
Igår var jag med Malin :D <3 Vi var med gt gänget, spelade spel & kröka sen gick jag & Malin hem till henne & kollade på idol som jag missa i fredes :P Idag sov jag & Malin hyfsat länge, Malin har hälsat på Ulrik hela morgonen & natten ;) hahaha
Nu är nog Malin på Olympia & kollar på matchen mellan HIF & AIK
Riktigt meningslös match om ni frågar mig, HIF har ju redan vunnit?
Jaja what ever! Ska IKKE ut idag tror jag. Har mega ont i huvudet :/
Ska kolla på hästhoppning på tv kl 17.00 :D:D:D
MYCKET roligare än fotboll :P

Vet inte varför men jag är sjukt opepp.
Vill se Naruto men gör jag det är jag FAST.
Hoppas min fin finaste snygging är sugen på att glo naruto sen :)) !
Annars ser jag på det iaf !
Nä ska ut & fixa i stallet nu sen mysa med valpisen & vänta på att mina päron ska komma hem !

Puss hej !

BTW
Carro ska med till Paris :D
OMG käääääooozzz in dah france ;)
OH YES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback