Halv död men bättringsväg :)

Jag är fortfarande sjuk men igår köpte mamma massor med medicin till mig & sis :)
Sov typ hela dagen igår sen somna jag kl 20 på kvällen sen imorse när jag vakna hade jag inte feber :)
Hostar fortfarande som ett miffo & har skit ont i halsen :/
Får seriöst damp på hosta & det äckliga limegröna snoret som kommer upp ;/
kvällar, nätter & morgonen är VÄRST ! Varför är det de !?
Meeeeeeen jag tävlade idag :)
Första klassen blev Miiiile 4a & världens finaste Burberry var felfri som vanligt :)
Andra klassen hade miiiile ett ner i grunden & världens finaste burberry var nolla som vanligt igen :)
NU ska jag sova och tag sen skritta ut en runda på mitt andra djur.
Behöver frisk luft men kan inte ut & gå... dör typ då.
Idag hoppade ja bara upp på hästarna , red , sen sov i lastbilen.
Skönt att det gick fort idag ;)
3 rosetter av 4 möjliga , helt OK :)
Fina shiningstars jag har <3
Måste ta mina mediciner nu också,,, pallar seriöst inte vara sjuk mer ;S
Ska sova hela söndagen & måndagen för ja orkar inte vara sjuk ;/
Blir att sova tidigt idag med & vila upp sig

OMG det är så jävla synd om mig ;( buuhuuuu
( HAHA fy fan vad folk stör sig när jag skriver så xD Men det är ju synd om mig ?)
Ser det ut som jag bryr mig ..?
Låt mig tänka ...
NEJ :) hahahahahah

Det är längesen jag varit så här sjuk så länge :/
Hoppas bara det försvinner innan Paris !!!
Nu är det inte tävling på länge heller, 3 veckor till Båstad med Foranrinis & Burbis :D <3
Måste bli friiiiiiiisk !
Ska jobba på Harrys nästa vecka :) Ska bli skoj har inte jobbat där tidigare hihi :)
Nä nu ska jag ta mina mediciner sen sova !

JUST DET !
Förra helgen vann min syster på min fina elit ponny Siiiiiiiiiiiv
& idag vann dom igen ;D
FINASTE PONNYN SIIIIIIIV <3<3<3
PrincessSiv :)


Min iphone är död, kanske ska ladda den ?
Aa har ni försökt nå mig så är den död men slår en pling när den vaknat !

Hade bäst & kom inte i närheten av mig om ni inte vill ha min mysiga sjukdom !
Kyss & slem


Fick ett bra tips av Camilla igår att dricka Treo! Det hjälpte faktiskt ganska bra mot huvudverken :) !
SOLA aldrig när ni har ett virus i kroppen !
ALDRIG !
Ska sola sen när jag blivit frisk !

Kommentarer
Postat av: Lija

Hej

Jag har den burberry väskan som du har en bild på, på din blogg. Äkta vara! Något du kan vara intresserad av?

Hör annars av dig till [email protected]

2011-10-24 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback