Im back bitches ;)

Hej alla mina älskade läsare ! Har fått massa klagomål på att jag inte har bloggat ;O Ber så HEMSKT MYCKET OM URSÄKT detta ska inte hända igen !
Jaha så vad har hänt ?

FREDAG

I fredes red jag alla mina shiningstars & dom var som vanligt shiningstars <3
Sen på kvällen åkte jag til Malin & kollade på Idol & ja... vad ska man säga..?
Fy fan vad dom fleste SUGER ;O Dagis idol har det blivit!
Nä fyfan vad dåliga alla var !

LÖRDAG

På lördag så var jag iväg med syrran. Sen när jag kom hem fixade jag & knoppade alla mina djur + putsa osv osv
Packade klart lastbilen osv.
Sen på kvällen skulle jag & Victor spela biljard & ta EN rosa pantern sen hem & sova typ för jag skulle tävla AS TIDIGT på söndagen. Men ja det spåra som vanligt..! I stan mötte vi hela GT gänget så ja det slutade med att jag gick hem till Victor kl 04.30 ( Jag skulle upp kl halv 7 )

SÖNDAG

När jag sen vaknade var jag fortfarande full. ( Bra planerat där princess ! )

Aja iväg till tävling med alla 3 djuren.
Fornarina tävlade för första ggn i sitt liv & hade ett ner bara & skötte sig som en shiningstar :D :D :D
Malle gick också bra. Han rev ett hinder & då snea jag så då bröt jag av & gjorde en volt innan nästa hinder för han var otroligt stark & busig ! Men han skötte sig också bra, bara lite väl överladdad !
Burberry, min älskling , my love ♥
Fast dom var lite efterblivna på tävlingen & försökte stressa ihjäl mig så går min fina Burberry ändå som en shiningstar <3  Klockren felfri & bara allmänt BÄST <3

Så det blev en lyckad tävling sen på kvällen sen var jag så trött så ja visste typ inte änns vad jag hette !?
Kommer inte ihåg men tror jag somnade mega tidigt hos Victor?
Jag var iaf JÄTTE TRÖTT !
Blir så när man festar sten hårt sen inte sover sen åker på tävling med 3 hästar ! Ska hålla mig till EN panter nästa gång som ja planera ;)

MÅNDAG

Då sov vi till 12 , åkte till väla , käka graffiti , jag prövade en gräddbulle på grädbullerian , hallon med vit choklad ( OMFG så goooottt ) Sen åkte vi hem till mig, hämtade Figgis , körde till Mölledammarna & fottade i regnet, eller jag & Figgis gick brara i skogen typ ! ( Figgis hitta en korv bland alla kottarna HAHA )
Sen hem till mig igen & leka lite med söta valpisen <3
Handla massa onyttigt på 7/11 ( Borownie lääängd )
Sen in till stan & jag käka typ inget ist somna jag.

OCH NU ÄR DET TISDAAAAG !!!!!

NU ska jag tvinga i mig lite fruksot sen ut & rida mina shiningstars !
Ska solaaaaa sen men måste vänta tills Victor slutat jobba så jag kan komma in i lägenheten & få tag på min plånbok som jag vara SÅ smidig att glömma ...!

Om jag kommer på något annat kul som hänt ska jag skriva det sen ;)



En sån där över sexig bild på mig & världens bästa Carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback