Klar med djuren next Väla @med Mamma & sis

Japp är klar med allt som har med djur att göra nu ! Nu ska jag duscha sen byta om till något. Ska med mamma & sis till väla & ikea ( ska käka köttbullar på ikea :DDD )
Känns sådär kul , min plånbok ligger i Villes lägenhet så det menas med att jag inte har mitt kort så jag kan inte shoppa ett skit på väla ! ( ganska bra egentligen då jag shoppar för mycket ! )
MEN min bil har cpat sig så jag kan inte köra den alls !!!
( Den ska byta något sen är den frisk igen )
Men som sagt jag har INGEN bil, jag är typ handikappad utan bil :S !
I need my caaaaaaar ! Buuhuuu..
Och ikväll efter väla & efter jag kommit in i lägenheten SKA JAG SOLA !
Hmm ja nu ska jag duscha ! Vi hörs senare ! Antingen från väla/ikea eller hos Ville :)
Puss på er bitches !



Jag funderar på att bli platina blond igen till våren när mitt hår är tillräkligt långt ?
Börjar tröttna på den "naturliga" looken ...?
BOOOORING lixom !?
Men ja får se :P Ska boka frisör tid nästa vecka, ska göra slingor i utväxten :)) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback