Naruto x 14 episoder !

Idag har jag sett 14 episoder av Naruto ( har börjat se om HELA serien )
Ja ni kan ju gånga 14 med 23 så vet ni hur många minuter jag har kollat !
NU ska jag laga middag ! Är cp hungrig. Min mamma & syster är på ullared men jag kan inte följa med iom jag är sjuk... har legat i soffan HELA dagen & bara glott Naruto ! Fick nyss damp då jag inte hitta en episode...! Grrrrr
Jag vet ju redan vad som händer men jag är sån så jag kan verkligen INTE hoppa över något avsnitt ( fast jag redan har sett det !) ! Thats my way to bee a ninja :D ! Haha ni fattar nada x)
Ska va hemma tills min kära boyfriend hör av sig ( OMG jag har en boyfriend !!!! )
Känns fortfarande knas att skriva det ! Knas men sjuuuuuuuuuukt underbart <3<3<3<3
Jag är trött & sleten !
Min hosta DÖDAR mig :( buhuuu...
NÄ nuuuuuu ska jag laga mat :))


Jag har en hemlighet som ingen annan vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback