Oh yeeeah ;D !

Oj vilken kaos dag på alla sina sett & vis ? Sjukt att allt kommer på samma gång x)?
Jag känner mig typ död? Har fixat stallet & fy fan vad jobbigt det var ;/ men ja .. man måste ju!
Ska ti in mina shiningstars snart, dom ska knoppas & göras V inför morgon dagen. Hmm det lutar väldigt mycket åt att min syrra får rida dom ist för mig ! För tävla SKA dom fan göra !!! Menar sis klarar det ;)
Jag får ju va med & kolla på typ. Får se imorgon om jag orkar spendera 1 min på hästryggen eller ej annars får som sagt sis ta över. Just nu verkar det som hon får göra det för jag mår ikke alls bra ...

Nä en ipren nu sen sova lite hade ikke suttit fel...
Problemet är att det inte GÅR att sova ...


Jag är inte änns sugen på choklad ;/
DÅ är det illa ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback